0

Egy könnyen betartható heti méregtelenítő program

Ugyanúgy, mint otthonunk, szervezetünk is igényli az időszakos tisztítást, és néha a nagytakarítást. Az egyhetes méregtelenítés az egyik legalkalmasabb módszer erre, így érdemes évente kétszer elvégeznünk a heti méregtelenítő programot: tavasszal és ősszel.

Az első napot kezdjük hús és koffein nélkül. Együnk halat, tojást, túrót, joghurtot és minimum 5 gyümölcsöt (reggelire, ha lehet). Ebédre készítsünk salátát vagy halas ételt, melyhez tészta és kenyér helyett barna rizset fogyasszunk. Vacsorára omlettből vagy hajdina palacsintából készítsünk tekercset, melyet párolt zöldségekkel töltsünk meg. Ehhez fogyasszunk zöldség- és gyümölcslevet. Ennyiből áll a heti méregtelenítő program első napja.

Heti méregtelenítő program

Heti méregtelenítő program

A második nap minden állati eredetű ételt iktassunk ki étrendünkből, csak zöldségeket és gyümölcsöket ehetünk. A harmadik napon kizárólag nyers gyümölcsöket és zöldségeket fogyaszthatunk. Készítsünk salátákat vagy szószokat, amelyekbe ezeket belemártogatjuk. Ez a nap a legnehezebb a heti méregtelenítő programban, ugyanis ekkor a szervezet tisztul, a salakanyagok lebomlanak, s ez rossz közérzetet eredményezhet.

A negyedik nap a léböjt napja. Sokaknak ez a legnehezebb. Ezen a napon csak folyadékot fogyaszthatunk gyógynövényteák vagy frissen préselt gyümölcs- illetve zöldséglevek formájában. Az ötödik-hatodik-hetedik napok az első három nap megismétlései visszafelé: 5-3, 6-2, 7-1. Ez a három nap már sokkal könnyebb lesz. A heti méregtelenítő program végén megújulva érezzük majd magunkat.

 

  
Iktatva: Méregtelenítő kúrák Címkék: 

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Méregtelenítő 2018