0

Méregtelenítő fogyókúra, módszerek

Mivel sokan küszködünk – vélt vagy valós – túlsúllyal, és mindannyiunk szervezetében sok méreganyag gyűlt össze az évek során, a méregtelenítő fogyókúra népszerűbb, mint valaha. Két legyet ütünk egy csapásra: megszabadulunk néhány felesleges kilótól, és megtisztítjuk a szervezetünket. A méregtelenítés hatására fittek, jókedvűek, egészségesek, energikusak leszünk, és a leadott kilókat sem fogjuk sajnálni.

A méregtelenítő fogyókúra kizárja a nehezen emészthető, zsíros ételeket, a cukrozott pékipari termékeket, a tartósító szerekkel, ízfokozóval, állagjavítóval és más adalékkal dúsított, szebbé, de rosszabb minőségűvé alakított ételeket. A kávé és a szénsavas üdítőitalok is a tiltólistára kerülnek. Mindent, ami hizlal, egészségtelen és méreganyagot visz be a szervezetbe, el kell felejteni.

Fogyókúra

Méregtelenítő fogyókúra

Előnyt élveznek a fentiekkel szemben a biozöldségek és gyümölcsök, amelyeket nyersen, párolva vagy főve lehet fogyasztani, és különböző ételeket lehet készíteni belőlük. A méregtelenítő fogyókúra alatt sok folyadékot kell inni, lehetőleg gyógyteákat, ásványvizet és gyümölcsleveket (nem gyümölcslének nevezett egészségtelen üdítőitalokat).

A méregtelenítő fogyókúra egyik jó módszere az ún. ivólébőjt. A fehérje- és zsírszegény étrend mellett sok frissen préselt, vízzel hígított gyümölcs- és zöldséglevet kell fogyasztani. A gyümölcs- és zöldséglevek csökkentik az étvágyat, így nem nehéz ellenállni az esetleges ínycsiklandozó falatoknak. A szervezet méregtelenítése és a fogyókúra sok jót tehet úgy a testünknek, mint lelkünknek, betegség esetén azonban kérjük ki az orvosunk véleményét.

  
Iktatva: Fogyókúra

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Méregtelenítő 2018