0

Méregtelenítő jóga gyakorlatok

Az egyik méregtelenítő jóga gyakorlat a dhanurasana, vagyis az íjtartás. Ehhez a gyakorlathoz feküdjünk hasra, lehetőleg szilárd, egyenes talajra. Helyezkedjünk el kényelmesen, és ezt követően emeljük fel a lábainkat, amennyire csak tudjuk, majd fogjuk meg a kezünkkel. Ez a mozdulat nagyban segíti a vese és a máj működését, jótékonyan hat a keringésre, éppen ezért kitűnő méregtelenítő jóga gyakorlat.

Nagyon előnyös, ha naponta végzünk kapalbhati légzést. Ilyenkor fontos, hogy nyugodt környezetet alakítsunk ki, lehetőleg zajoktól, emberektől menteset. Vegyünk fel egy kényelmes pozíciót, lábainkat hajtsuk magunk alá, kezeinket helyezzük a térdünkre, és lassan vegyük a levegőt, majd lassan is fújjuk ki. Ez a gyakorlat szintén serkenti a vérkeringést, nyugtatja az idegeket, és serkenti az emésztést. Ezért mindennap végezhetjük ezt a méregtelenítő jóga gyakorlatot, megéri.

Méregtelenítő jóga gyakorlatok

Méregtelenítő jóga gyakorlatok

A buhjangasana szintén egy olyan gyakorlat, amely emésztésjavító, és a máj működését is serkenti. Ezt a gyakorlatot, a kobrapózt, már a neve is leírja, de hogy még érthetőbb legyen, a következő leírást kell követnünk: Feküdjünk hasra, kinyújtott lábakkal, karjainkat tartsuk magunk mellett behajlítva, felfele mutató tenyérrel. Ezután lassan emelkedjünk meg, a kezeink maradjanak a talajon.

A méregtelenítő jógagyakorlatok segítenek megőrizni egészségünket. Ezeknek a gyakorlatoknak a hatékonysága a hosszú évszázadok óta beigazolódott. Végezzünk el mi is néhány méregtelenítő jóga gyakorlatot mindennap, a hatást már egy hét után érezni fogjuk.

  
Iktatva: Méregtelenítő kúrák Címkék: , ,

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Méregtelenítő 2018